تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:53
کد خبر : 33653
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هدیه همراه اول به خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار بسته هستند

هدیه همراه اول به خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار

هدیه همراه اول به خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار

هدیه همراه اول به خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار

به مناسبت روز خبرنگار، همراه اول به خبرنگاران ۲۰۰گیگ اینترنت هدیه داد.

_x000D_

_x000D_

به گزارش بورس و بانک و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار، بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی برای خبرنگاران کشور فعال شد.

_x000D_

این بسته ۲۰۰ گیگابایتی یک‌ساله پس از ارسال پیامک اطلاع رسانی برای خبرنگاران فعال شده و خبرنگارانی که هنوز بسته سال گذشته خود را کامل مصرف نکرده‌اند می توانند به صورت همزمان از بسته جدید نیز استفاده کنند.

_x000D_

در آستانه ۱۹ مرداد بیست و نهمین سالروز عرضه اولین سیمکارت در ایران توسط همراه اول، این اپراتور ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران ایرانی، اظهار امیدواری کرده که همکاری و همراهی این قشر فرهیخته، موجب ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی در کشور شود.

_x000D_

_x000D_

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.