پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت انتخاب وزیر صمت
پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت انتخاب وزیر صمت
دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی پیامی انتخاب دکتر سیدرضا فاطمی امین به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت را تبریک گفت.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ؛ در متن این پیام آمده است:
_x000D_
به نام خدا
_x000D_
جناب آقای دکتر سیدرضا فاطمی امین
وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت
_x000D_
«انتخاب شایسته جنابعالی به سمت وزیر صنعت، معدن و تجارت که با رای قاطع نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی همراه بود نشانگر توانمندیهای علمی و تجربههای ارزشمند مدیریتی جنابعالی و نویدبخش روزهایی روشنتر برای این عرصۀ مهمِ کار و خدمت، در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی در سایۀ عنایات پیوستۀ حضرت ولیعصر(عج)، این فرصت خدمتگزاری را صمیمانه تبریک عرض میکنم. بهروزی و تندرستی حضرتعالی را از درگاه ایزد منّان آرزومندم.»
_x000D_
اردشیر سعدمحمدی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران
_x000D_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0