تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:31
کد خبر : 21430
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت انتخاب وزیر صمت بسته هستند

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت انتخاب وزیر صمت

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت انتخاب وزیر صمت

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت انتخاب وزیر صمت

دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران طی پیامی انتخاب دکتر سیدرضا فاطمی امین به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت را تبریک گفت.

_x000D_

_x000D_

به گزارش  بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ؛ در متن این پیام آمده است:

_x000D_

به نام خدا

_x000D_

جناب آقای دکتر سیدرضا فاطمی امین
وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

_x000D_

«انتخاب شایسته جنابعالی به سمت وزیر صنعت، معدن و تجارت که با رای قاطع نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی همراه بود نشانگر توانمندی‌های علمی و تجربه‌های ارزشمند مدیریتی جنابعالی و نویدبخش روزهایی روشن‌تر برای این عرصۀ مهمِ کار و خدمت، در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای جنابعالی در سایۀ عنایات پیوستۀ حضرت ولی‌عصر(عج)، این فرصت خدمتگزاری را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. بهروزی و تندرستی حضرتعالی را از درگاه ایزد منّان آرزومندم.»

_x000D_

اردشیر سعدمحمدی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

_x000D_

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.