به گزارش بورس و بانک و به نقل از سمات ؛ ۱۰ تن از مدیران پیشتاز و تحولآفرین در دولت الکترونیک، در آخرین جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات دولت دوازدهم از رئیسجمهور تقدیرنامه دریافت کردند.
_x000D_
شورای اجرایی فناوری اطلاعات در جلسه هجدهم مصوب کرده بود تا دستگاهایی که میزان تحقق تکالیف تعیین شده در پروژههای اولویتدار دولتالکترونیکی یا ۱۰ محور ابلاغی ریاستجمهوری بیش از ۷۰ درصد باشد به همراه مسئولان موثر مورد تشویق قرار میگیرند و بر همین اساس ۱۰ مدیر برتر دولت الکترونیک انتخاب مورد تقدیر قرار گرفتند.
_x000D_
از میان مدیران معرفی شده، حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپردهگذاری اوراق بهادار نیز جزو مدیران برتر در حوزه دولت الکترونیکی به چشم میخورد.
_x000D_
فهیمی در دوره فعالیت در سمات موفق شده است تا بخشی از پروژههای دولتالکترونیک را در حوزه بازار سرمایه همانند سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام)، سامانه مجامع الکترونیک (دیما)، سامانه پرداخت سود سهام، سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت، درگاه یکپارچه ذینفعان و میز خدمت الکترونیکی را با موفقیت به سرانجام برساند.
_x000D_
همچنین رحمتالله کرمی خزانهدار کل کشور، عیسی زارعپور رئیس مرکز آمار و فاوا قوه قضاییه، رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات، بهمن برزگر مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری بیمه سلامت، مجتبی جوانبخت مدیرکل امنیت سازمان تنظیم مقررات، قاسم نعمتی مدیرکل فاوا بیمه مرکزی، سید جواد رضوی مدیرکل فاوا وزارت کار و حمیدرضا دهقانینیا مدیرکل فاوا ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز دیگر مدیرانی بودند که تقدیرنامه دریافت کردند.
_x000D_
دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات براساس ارزیابیهای انجام شده توسعه دولتالکترونیکی و ارزیابی شفافیت دولتالکترونیکی کارنامه دولتالکترونیکی دستگاههای اجرایی را به زودی منتشر خواهد کرد این گزارش در کنار گزارش آموزشهایی که به مجریان توسعه دولتالکترونیکی داده شده میتواند مبنایی برای انتخاب مجریان توسعه دولتالکترونیکی دولت سیزدهم قرار گیرد.
_x000D_

_x000D_

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0