گزارش عملکرد شرکت ملی مس طی نیمه نخست امسال
گزارش عملکرد شرکت ملی مس طی نیمه نخست امسال
عملکرد صنعت مس ایران در نیمه نخست سال جاری (از ابتدای سال تا ۲۶ شهریور ماه)، نشان میدهد علاوه بر اینکه صنعت مس ایران در تولید، استخراج و فروش رشد نسبت به سال گذشته عملکردی صعودی داشته که طی این مدت از برنامههای خود برای سال ۱۴۰۱ نیز ۱۱ درصد پیش است.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت مس ؛ طبق گزارش عملکرد ارائه شده از سوی شرکت ملی مس ایران، از ابتدای سال جاری تا روزهای پایانی شهریور ماه (۲۶ شهریورماه) این شرکت ۱۱ درصد از برنامههای خود بیشتر پیش رفته و نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ نیز عملکرد بهتری داشته است.
_x000D_
تولید کنسانتره مس با رشد بالغ بر ۱.۴ درصدی از ۵۸۷ هزار و ۴۱۸ تن در مدت مشابه سال گذشته به 596 هزار ۲۲۷ تن رسیده است که هفت درصد هم برنامه تولیدی سال جاری بیشتر است.
_x000D_
همچنین تولید لجن آندی ۲۸ درصد و اسید سولفوریک ۲۹ درصد در سال جاری نسبت به برنامه تولید شش ماهه ۱۴۰۱ پیش است. کاتد نیز در این مدت شش درصد بیشتر از برنامهریزیها تولید شده است.
_x000D_
طبق اعلام شرکت ملی مس ایران، رشد کاتد تولیدی نسبت به برنامه تحقق یافته در حالیست که حدود ۱۱ هزار تن قراضه مس در کارخانههای ذوب کمتر از مدت مشابه سال گذشته مصرف شده و این به معنای یک دستاورد برای صنعت مس محسوب میشود.
_x000D_
بر اساس این گزارش، فروش داخلی این صنعت نیز ۴۴ درصد رشد داشته است. ارزش ریالی ثبت شده حاصل از فروش شرکت ملی مس ایران، تا ۲۶ شهریورماه معادل ۵۱۶ هزار و ۴۱۹ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با ارزش فروش در مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۱۹ درصدی را ثبت کرده است.
_x000D_
این در حالیست که قیمت جهانی مس افت ۲۵ درصدی داشته، اما در مجموع مس ایران در زمینه فروش داخلی و خارجی ۲۶ درصد از برنامه جلوتر پیش رفته است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0