چهارمین گردهمایی روسای شعب منطقه فارس بانک ایران زمین
چهارمین گردهمایی روسای شعب منطقه فارس بانک ایران زمین
بانک و رسانه:به منظور اجرای برنامه جامع عملیاتی سال جاری، چهارمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ؛ در ابتدا محمود حسن شاهی مدیر منطقه ضمن بررسی وضیت کلی استان و ارزیابی عملکرد شعب گفت: با توجه به تسهیل شرایط افتتاح سپرده های جدید، انتظار تحقق صد در صدی اهداف بانک است.
_x000D_
_x000D_
حسن شاهی افزود: با توجه به ابزارها و ظرفیت های موجود در منطقه، شعب همانند گذشته با تلاش و همکاری در پیشرفت و ارتقاء شعبه خود گام بردارند و جایگاه خود را در بازار حفظ نمایند.
_x000D_
_x000D_
در ادامه سید مهدی فاطمی معاون منطقه با عنایت بر رعایت دستورالعمل های مرتبط با شفاف سازی تراکنش های بانکی اشخاص بیان کرد: کلیه شعب می بایست ضمن بازخوانی دستورالعمل های صادره در این خصوص و سایر بخشنامه های حوزه مبارزه با پولشویی نسبت به رعایت کامل آن اقدام نمایند.
_x000D_
_x000D_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0