پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پی کسب قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی
پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پی کسب قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پی کسب قهرمانی تیم فولاد خوزستان در جام حذفی با پیامی این قهرمانی را تبریک گفت .
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان ؛متن پیام به شرح زیر است:
_x000D_
بنام خداوند بخشنده و مهربان
_x000D_
باشگاه فولاد خوزستان همواره مظهر مردانگی، صلابت و از همه مهمتر پهلوانی بوده و هست. آنها قهرمانی در میدان ورزش را با پهلوانی در عرصهی زندگی تکمیل کردند.
_x000D_
در واقع صاحبان واقعی قهرمانی در جام حذفی فوتبال کشور شهدایی هستند که در راه اعتلای ایران اسلامی دست از جان شستند. جانبازانی هستند که با الگو گرفتن از سقای کربلا بخشی از وجودشان را نثار خاک وطن کردند و بانی این قهرمانی در حقیقت ایثارگرانی هستند که هشت سال جانانه در برابر تجاوز بعثیان مبارزه کردند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد. و در نهایت صاحب این پیروزی همه کارکنان و مدیران مجموعه تولیدکننده فولادخوزستان هستند که در عرصه صنعت با تلاش و کوشش خویش پرچم اقتصاد ملی را برافراشته می نمایند.
_x000D_
امید که قهرمانی تیم شایسته فولاد خوزستان علاوه بر شادی آفرینی برای مردم نجیب و خونگرم این استان، شروعی برای فتح قله های موفقیت در عرصهی بینالمللی باشد.
_x000D_
اینجانب قهرمانی تیم فوتبال فولاد خوزستان در رقابت های جام حذفی فوتبال کشور را صمیمانه تبریک عرض نموده و از مدیرعامل باشگاه، سرمربی، بازیکنان، کادر فنی، هواداران خونگرم و تمامی اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان برای رقم زدن این موفقیت بزرگ کمال تشکر را دارم.
_x000D_
سلامت و پایدار باشید
امین ابراهیمی
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0