پیام تبریک مدیر عامل بانک توسعه صادرات به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک مدیر عامل بانک توسعه صادرات به مناسبت روز خبرنگار
مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران ؛ در این پیام آمده است:رسانه های ارتباط جمعی با درک موقعیت حساس و حیاتی از طریق تولید و انتشار خبر و اطلاع رسانی آن به مخاطبان، همواره برای انعکاس منصفانه حقایق تلاش می کنند. این رسالت در رسانه ها توسط خبرنگاران پرتلاش و خستگی ناپذیر صورت می گیرد که به راستی سمبل تعهد، آزادگی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند و مستقل از جنجال های رسانه ای آزادانه قلم می زنند.
_x000D_
ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش، فرصت را مغتنم دانسته به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید محمود صارمی، از زحمات و تلاش های بی وقفه و مستمر خبرنگاران فرهیخته و متعهد به ویژه خبرنگاران حوزه اقتصادی که در جهت اطلاع رسانی و ارتقاء معلومات و آگاهی مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ ندارند، صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه که آگاهی بخشی و روشنگری افکار عمومی را به عهده دارند، تبریک گفته و برای این عزیزان موفقیت روز افزون آرزومندم.
_x000D_
افشین خانی- مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران
_x000D_
_x000D_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0