تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:30
کد خبر : 20919
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز «تکریم بازنشستگان و خانواده» بسته هستند

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز «تکریم بازنشستگان و خانواده»

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز «تکریم بازنشستگان و خانواده»

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز «تکریم بازنشستگان و خانواده»

دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با صدور پیامی، فرا رسیدن ۱۴ مردادماه روز «تکریم بازنشستگان و خانواده» را به تمامی بازنشستگان، به‌ویژه بازنشستگان عزیز و گرامی صنعت مس ایران تبریک گفت.

_x000D_

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران ؛متن پیام به شرح زیر است:

_x000D_

«به نام خدا»

_x000D_

_x000D_

 

_x000D_

_x000D_

نامگذاری ۱۴ مردادماه در تقویم ایران زمین به نام «تکریم بازنشستگان و خانواده» فرصتی است گرانقدر تا از زحمات عزیزانی که عمر خود را وقف اعتلا و رشد شرکت ملی صنایع مس ایران کرده‌اند قدردانی شود.

مروری بر کارنامه شرکت ملی صنایع مس ایران طی ۵ دهه گذشته نشان ‌می‌دهد که نیروی انسانی شایسته و متعهد این شرکت با خودباوری چراغ این صنعت را روشن کرده‌اند به طوری که شرکت مس هم اکنون بر بام اقتصاد ایران ایستاده است.

_x000D_

اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت مس فرا رسیدن این روز را به تمامی بازنشستگان و خانواده‌های گرامی‌شان و همچنین خانواده همراه و همدل تمامی کارکنان صنعت مس تبریک و تهنیت می‌گویم و آرزوی تندرستی و سعادت از درگاه خداوند برای آنان دارم.

_x000D_

اردشیر سعدمحمدی

_x000D_

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.