پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز «تکریم بازنشستگان و خانواده»
پیام تبریک مدیرعامل شرکت مس به مناسبت روز «تکریم بازنشستگان و خانواده»
دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با صدور پیامی، فرا رسیدن ۱۴ مردادماه روز «تکریم بازنشستگان و خانواده» را به تمامی بازنشستگان، بهویژه بازنشستگان عزیز و گرامی صنعت مس ایران تبریک گفت.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران ؛متن پیام به شرح زیر است:
_x000D_
«به نام خدا»
_x000D_
_x000D_
_x000D_
نامگذاری ۱۴ مردادماه در تقویم ایران زمین به نام «تکریم بازنشستگان و خانواده» فرصتی است گرانقدر تا از زحمات عزیزانی که عمر خود را وقف اعتلا و رشد شرکت ملی صنایع مس ایران کردهاند قدردانی شود.
مروری بر کارنامه شرکت ملی صنایع مس ایران طی ۵ دهه گذشته نشان میدهد که نیروی انسانی شایسته و متعهد این شرکت با خودباوری چراغ این صنعت را روشن کردهاند به طوری که شرکت مس هم اکنون بر بام اقتصاد ایران ایستاده است.
_x000D_
اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت مس فرا رسیدن این روز را به تمامی بازنشستگان و خانوادههای گرامیشان و همچنین خانواده همراه و همدل تمامی کارکنان صنعت مس تبریک و تهنیت میگویم و آرزوی تندرستی و سعادت از درگاه خداوند برای آنان دارم.
_x000D_
اردشیر سعدمحمدی
_x000D_
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0