تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:08
کد خبر : 2756
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پتروشیمی‌ها تا نیمه دی 6 میلیارد دلار در نیما عرضه کردند بسته هستند

پتروشیمی‌ها تا نیمه دی 6 میلیارد دلار در نیما عرضه کردند

پتروشیمی‌ها تا نیمه دی 6 میلیارد دلار در نیما عرضه کردند

پتروشیمی‌ها تا نیمه دی ۶ میلیارد دلار در نیما عرضه کردند

arz-2دبیر کل انجمن کافرمایان صنعت پتروشیمی با بیان اینکه پتروشیمی‌ها به همه تعهدات خود برای عرضه ارز صادراتی عمل کرده‌اند، گفت: از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته (۱۴ دی) مبلغ ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون دلار ارز توسط پتروشیمی‌ها در چرخه اقتصادی کشور عرضه شده که حدود ۶ میلیارد دلار از آن به سامانه نیما اختصاص دارد.
به گزارش بورس و بانک احمد مهدوی ابهری در گفت‌وگو با ایرنا با تشریح جزییات عرضه ارز حاصل از صادرات پتروشیمی در چرخه اقتصاد کشور، افزود: از مبلغ ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون دلار عرضه شده، حدود ۶۵۰ میلیارد دلار مربوط به پیش از راه اندازی سامانه نیما و ۶ میلیارد دلار نیز پس از راه اندازی سامانه نیما بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.