تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:28
کد خبر : 19177
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هدیۀ ۲۰ گیگابایتی استادان همراه اولی فعال شد بسته هستند

هدیۀ ۲۰ گیگابایتی استادان همراه اولی فعال شد

هدیۀ ۲۰ گیگابایتی استادان همراه اولی فعال شد

هدیۀ ۲۰ گیگابایتی استادان همراه اولی فعال شد

بستۀ هدیۀ اینترنت ۲۰ گیگابایتی همراه اول برای استادان حوزه و دانشگاه فعال شد.

_x000D_

 

_x000D_

به گزارش بورس و بانک و به نقل از داره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بستۀ هدیه اینترنت ۲۰ گیگابایتی اپراتور اول، بر اساس فهرست ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و با هدف تسهیل آموزش آنلاین در روزهای همه‌گیری بیماری کرونا، بر روی حساب استادان معرفی شده فعال شد.

_x000D_

بر اساس این گزارش بیش از ۸۰ درصد استادان متقاضی اینترنت هدیه ۲۰ گیگابایتی، سیم‌کارت همراه اول داشته و از این هدیه بهره مند شدند.

_x000D_

همراه اول در روزهای کرونایی در راستای مسؤولیت اجتماعی و حمایت از آموزش آنلاین با رایگان کردن پهنای باند دسترسی به سامانه شاد و ارائه بسته های رایگان و یا تخفیفی اینترنت از دانش آموزان، معلمان، دانشجویان و استادان حمایت کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.