هدیۀ ۲۰ گیگابایتی استادان همراه اولی فعال شد
هدیۀ ۲۰ گیگابایتی استادان همراه اولی فعال شد
بستۀ هدیۀ اینترنت ۲۰ گیگابایتی همراه اول برای استادان حوزه و دانشگاه فعال شد.
_x000D_
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از داره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بستۀ هدیه اینترنت ۲۰ گیگابایتی اپراتور اول، بر اساس فهرست ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوریاطلاعات و با هدف تسهیل آموزش آنلاین در روزهای همهگیری بیماری کرونا، بر روی حساب استادان معرفی شده فعال شد.
_x000D_
بر اساس این گزارش بیش از ۸۰ درصد استادان متقاضی اینترنت هدیه ۲۰ گیگابایتی، سیمکارت همراه اول داشته و از این هدیه بهره مند شدند.
_x000D_
همراه اول در روزهای کرونایی در راستای مسؤولیت اجتماعی و حمایت از آموزش آنلاین با رایگان کردن پهنای باند دسترسی به سامانه شاد و ارائه بسته های رایگان و یا تخفیفی اینترنت از دانش آموزان، معلمان، دانشجویان و استادان حمایت کرده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0