تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:11
کد خبر : 5151
چاپ خبر دیدگاهها برای نشست مشترک مدیرعامل شرکت مس با نماینده مردم رفسنجان در خانه ملت بسته هستند
نشست مشترک مدیرعامل شرکت مس با نماینده مردم رفسنجان در خانه ملت

نشست مشترک مدیرعامل شرکت مس با نماینده مردم رفسنجان در خانه ملت
دکتر اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس در جلسهای با حضور احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با دکتر مجید فصیحی هرندی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان رفسنجان دیدار کرد.
به گزارش بورس و بانک به نقل لز مس پرس، بررسی مسائل مربوط به اشتغال، طرحهای اقتصاد مقاومتی شرکت مس در منطقه رفسنجان و چگونگی اختصاص کمکهای ورزشی و فرهنگی در قالب مسئولیتهای اجتماعی از مهمترین موضوعات موردبحث در این جلسه بود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0