نشست رئیس سازمان بورس با شرکتهای بورسی گروه توسعه ملی برگزار شد

به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا) به نقل از روابط عمومی «وبانک»، حجتاله صیدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور در شرکت سرمایهگذاری گروه توسعه ملی ضمن دیدار و گفتوگو با مدیرعامل گروه، در نشست مدیران عامل شرکتهای بورسی این گروه حضور یافت.
در این نشست تعدادی از مدیران عامل شرکتهای بورسی گروه توسعه ملی به نمایندگی، به طرح مسائل، چالشها و دغدغههای پیشروی خود در بازار سرمایه پرداختند.
حجتاله صیدی رئیس سازمان بورس با بیان اینکه «وبانک» یکی از خوشنامهای بازار سرمایه به شمار میرود، گفت: «وبانک» همیشه برای بورس و بازار سرمایه مهم بوده و امیدواریم درخشان تر از گذشته در بازار سرمایه بدرخشد.
او در ادامه در پاسخ به پرسشها و ابهامهای مطرح شده بر آمادگی سازمان بورس برای بررسی چالشها و مشکلات پیشروی شرکتهای تولیدی تابعه «وبانک» تاکید کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0