تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:13
کد خبر : 6735
چاپ خبر دیدگاهها برای نامه فعالان بازار سرمایه به وزیر اقتصاد بسته هستند
نامه فعالان بازار سرمایه به وزیر اقتصاد
نامه فعالان بازار سرمایه به وزیر اقتصاد
در نامه فعالان بورس آمده است: در چهارچوب قوانین و مقررات کشور و بدون التهابات فضای سیاسی و مجازی و صرفا در چهارچوب کار کارشناسی اعتقاد داریم باید از اقدامات سازنده نهاد ناظر در جهت بازبینی قوانین و مقررات دفاع نموده و انتقاد و پیشنهادات خود را برای رونق بورس در اختیار نهادهای قانونگذارقرار دهیم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0