تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:23
کد خبر : 15187
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای موزه ارتباطات، موزه برتر در دوران شیوع کرونا شد بسته هستند

موزه ارتباطات، موزه برتر در دوران شیوع کرونا شد

موزه ارتباطات، موزه برتر در دوران شیوع کرونا شد

موزه ارتباطات، موزه برتر در دوران شیوع کرونا شد

003825رییس کمیته ملی موزه های ایران(ایکوم) گفت: در دوران شیوع کرونا، موزه ارتباطات به دلیل نقش موثری که در تحقق شعار «موزه ها زنده‌اند» ایفا کرد، به عنوان موزه شاخص و برتر معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.