تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:20
کد خبر : 12623
چاپ خبر دیدگاهها برای مسئولان چرا نمیتوانند به مطالبات و انتقادات پاسخ دهند؟ بسته هستند
مسئولان چرا نمیتوانند به مطالبات و انتقادات پاسخ دهند؟

مسئولان چرا نمیتوانند به مطالبات و انتقادات پاسخ دهند؟
«حسین امامی» مدرس دانشگاه و پژوهشگر رسانههای نوین میگوید: نهادهای دولتی به دلیل ممنوعیت استفاده حداکثری از شبکههای اجتماعی، امکان حضور پررنگ و واکنش سریع به شایعات و اخبار جعلی را ندارند. فیلترینگ باعث شده مسئولان پاسخ مطالبات و انتقاداتی را که مردم مثلا در تلگرام مطرح می کنند در سایت یا پلتفرم دیگری که کمترین بازدیدکننده و مخاطب را دارد منتشر کند. این یک خلاء ارتباطی جدی است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0