مراکز ارائهدهنده خدمات ناباروری موظف به عقد قرارداد با سازمانهای بیمهگر پایه هستند
مراکز ارائهدهنده خدمات ناباروری موظف به عقد قرارداد با سازمانهای بیمهگر پایه هستند
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تمام مراکز ارائه دهنده خدمات درمان ناباروری موظف به عقد قرارداد با سازمانهای بیمه گر پایه هستند.
_x000D_
به گزارش بورس وبانک وبه نقل از سازمان بیمه سلامت ایران ؛ محمد مهدی ناصحی درگفت وگو با پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به خرید راهبردی و ضوابط بیمه ای خدمات درمان ناباروری توسط سازمان بیمه سلامت گفت: در ابتدا باید تاکید کرد افرادی که دچار سقط مکرر شدهاند و بارداری موفق نداشته اند در گروه ناباروری اولیه هستند.
_x000D_
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به اینکه باید پرونده بیماران نشاندار شده جهت درمان ناباروری، در قالب پرونده بستری موقت ثبت و ارسال شود افزود: زوجین نابارور هر دو میبایست توسط سازمان بیمهگر مربوطه نشاندار شده و اسناد پذیرش شده به صورت جداگانه بر اساس نوع خدمات انجام شده ارسال شود.
_x000D_
وی با بیان اینکه زوجین نابارور فاقد هرگونه پوشش بیمه پایه، با آزمون وسع تحت پوشش بیمه همگانی قرار گیرند تصریح کرد: کلیه مراکز درمانی و بیمارستانهای ارائه دهنده خدمات درمان ناباروری موظف به عقد قرار داد با سازمانهای بیمه گر پایه میباشند. همچنین تمدید پروانه این مراکز و بیمارستانها منوط به عقد قرار داد با سازمان های بیمهگر پایه است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0