تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:34
کد خبر : 24002
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مراسم معارفه مدیر مجتمع مس سونگون برگزار شد بسته هستند

مراسم معارفه مدیر مجتمع مس سونگون برگزار شد

مراسم معارفه مدیر مجتمع مس سونگون برگزار شد

مراسم معارفه مدیر مجتمع مس سونگون برگزار شد

صبح شنبه ۶ آذر با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید مجتمع مس سونگون به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد.

_x000D_

_x000D_

به گزارش بورس و بانک و به نقل از مس پرس ؛  در این جلسه مدیر عامل شرکت مس از زحمات و تلاش های «علی بیات ماکو » مدیر پیشین مجتمع مس سونگون قدرانی و تشکر کرد.   

_x000D_

وی همچنین برای «جهانگیر رضوی» مدیریت جدید مجتمع مس سونگون  برای تحقق برنامه‌ها و استراتژی‌های شرکت در استان آذربایجان شرقی آرزوی موفقیت کرد.

_x000D_

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.