تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:12
کد خبر : 5979
چاپ خبر دیدگاهها برای مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد: تکمیل چرخه تولید در مجتمع مس سونگون در آینده نزدیک بسته هستند
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد: تکمیل چرخه تولید در مجتمع مس سونگون در آینده نزدیک

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران خبر داد: تکمیل چرخه تولید در مجتمع مس سونگون در آینده نزدیک
مدیرعامل شرکت مس در مراسم تحویل بخش اول تجهیزات اصلی پروژه احداث کارخانه تغلیظ فاز ۳ مجتمع مس سونگون گفت: با راهاندازی کارخانه تغلیظ فاز ۳ مجتمع مس سونگون، ۱۳۰ میلیون دلار در سال درآمد ایجاد خواهد شد.
به گزارش بورس و بانک به نقل از روابط عمومی، دکتر اردشیر سعدمحمدی با اعلام این خبر گفت: شرکت ملی مس در راستای دستورات ریاست محترم جمهوری، خود را مقید به اجرای این طرح میداند و خوشبختانه با ورود بخش اول تجهیزات اصلی پروژه احداث کارخانه تغلیظ فاز ۳، این طرح با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن کنسانتره در مسیر عملیاتی شدن قرار گرفته است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0