تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:13
کد خبر : 6636
چاپ خبر دیدگاهها برای مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد؛ ایجاد کارخانههای کنسانتره استراتژی اصلی شرکت مس بسته هستند
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد؛ ایجاد کارخانههای کنسانتره استراتژی اصلی شرکت مس

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد؛ ایجاد کارخانههای کنسانتره استراتژی اصلی شرکت مس
دکتر اردشیر سعدمحمدی در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با تاکید بر اینکه درمجموع شرکت مس روند صعودی مناسبی را طی میکند، عنوان کرد: شرایط مناسبی برای اکتشاف شکلگرفته و استراتژی اصلی شرکت مس ایجاد کارخانههای کنسانتره است.
به گزارش بورس و بانک به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، اردشیر سعدمحمدی با اعلام این موضوع اظهار داشت: از ۱۳۰ هزار تن کاتد مس که تاکنون در سال جاری تولید شده است، ۱۱۵ هزار تن آن را فروختهایم و برنامه ما در فروش مساعد است و برنامه فروش ماه بعد نیز کاملا برنامهریزی شده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0