تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:13
کد خبر : 6636
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد؛ ایجاد کارخانه‌های کنسانتره استراتژی اصلی شرکت مس بسته هستند

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد؛ ایجاد کارخانه‌های کنسانتره استراتژی اصلی شرکت مس

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد؛ ایجاد کارخانه‌های کنسانتره استراتژی اصلی شرکت مس

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد؛ ایجاد کارخانه‌های کنسانتره استراتژی اصلی شرکت مس

20190921131257650دکتر اردشیر سعدمحمدی در جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با تاکید بر اینکه درمجموع شرکت مس روند صعودی مناسبی را طی می‌کند، عنوان کرد: شرایط مناسبی برای اکتشاف شکل‌گرفته و استرات‍ژی اصلی شرکت مس ایجاد کارخانه‌های کنسانتره است.
به گزارش بورس و بانک به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، اردشیر سعدمحمدی با اعلام این موضوع اظهار داشت: از ۱۳۰ هزار تن کاتد مس که تاکنون در سال جاری تولید شده است، ۱۱۵ هزار تن آن را فروخته‌ایم و برنامه ما در فروش مساعد است و برنامه فروش ماه بعد نیز کاملا برنامه‌ریزی ‌شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.