تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:08
کد خبر : 2658
چاپ خبر دیدگاهها برای مدیرعامل شرکت بورس مطرح کرد؛ نقدینگی را چگونه از طلا و ارز دور کنیم؟ بسته هستند
مدیرعامل شرکت بورس مطرح کرد؛ نقدینگی را چگونه از طلا و ارز دور کنیم؟

مدیرعامل شرکت بورس مطرح کرد؛ نقدینگی را چگونه از طلا و ارز دور کنیم؟
مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به ابزارهای جدید معاملاتی گفت: هرچه ابزارها متناسب با سلیقه سرمایهگذاران افزایش یابد، جریانهای نقدینگی به جای اینکه وارد بازارهای سکه و ارز شود وارد بازار سرمایه میشود.
به گزارش بورس و بانک علی صحرایی در گفتوگو با ایسنا، درباره اینکه تا پایان سال ابزار معاملاتی فروش استقراضی و وارانت وارد بازار سرمایه میشود یا خیر، اظهار کرد: وارانت در برنامه شرکت بورس قرار دارد، اما ابزار معاملاتی فروش استقراضی از اولویت بیشتری نسبت به وارانت برخوردار است. در عین حال هر دوی این ابزارها، مصوبه کمیته فقهی سازمان بورس را دریافت کردهاند. همچنین ابزار مالی آتی سبد اختیار معامله هم مورد تصویب کمیته فقهی سازمان بورس قرار گرفته است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0