تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:07
کد خبر : 1575
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مدیرعامل بیمه معلم: برای ایجاد شفافیت در صورت‌های مالی؛ بورسی می‌شویم بسته هستند

مدیرعامل بیمه معلم: برای ایجاد شفافیت در صورت‌های مالی؛ بورسی می‌شویم

مدیرعامل بیمه معلم: برای ایجاد شفافیت در صورت‌های مالی؛ بورسی می‌شویم

مدیرعامل بیمه معلم: برای ایجاد شفافیت در صورت‌های مالی؛ بورسی می‌شویم

معلمبیمه معلم به منظور شفافیت و بالا رفتن نقدشوندگی سهامداران به زودی وارد بازار سرمایه می‌شود. به گزارش خبرنگار ما؛ محمد ابراهیم تحسیری مدیرعامل بیمه معلم ضمن بیان مطلب فوق درباره برنامه این شرکت برای ورود به بازار سرمایه گفت: برنامه ریزی ورود شرکت به فرابورس در راستای جلب رضایت سهامداران و رشد شرکت است. بورس؛ ویترین اقتصادی یک کشور به حساب می‌آید. بدون شک قرار گرفتن نام شرکت ها در تابلوی بورس، سبب شفافیت هرچه بیشتر آن مجموعه در اقتصاد می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.