مدیرعامل بورس انرژی: محدودیتی برای خریداران خارجی وجود ندارد

مدیرعامل بورس انرژی: محدودیتی برای خریداران خارجی وجود ندارد
مدیرعامل بورس انرژی گفت: ایران مشتریان خارجی متعددی دارد. شرکتهای حقوقی که در کشورهای مختلف ثبت شدهاند مانند اروپای غربی، امریکا، شمال آسیا و قفقاز شرکتهای متنوعی هستند که کد معاملاتی دریافت کردهاند بنابراین محدودیتی برای خریداران خارجی هم وجود ندارد.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک سیدعلی حسینی در گفتوگو با ایلنا درباره استقبال شرکتها از عرضه نفت در بورس انرژی با بیان اینکه یک میلیون بشکه سقف عرضه بود و قرار نبود به صورت قطعی یک میلیون بشکه به فروش برسد، گفت: با توجه به اینکه برای اولین بار این عرضه انجام گرفته، معامله ۲۸۰ هزار بشکه خوب بوده. معتقدم اگر تعداد خریداران بیشتر شده و برخی از ملاحظات مربوط به خریداران در نظر گرفته شود، این بازار بزرگتر خواهد شد و مشتریان افزایش مییابند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0