تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:25
کد خبر : 17322
چاپ خبر دیدگاهها برای قیمت گذاری دستوری تنها دلیل زیان خودروسازان بسته هستند
قیمت گذاری دستوری تنها دلیل زیان خودروسازان

قیمت گذاری دستوری تنها دلیل زیان خودروسازان
محمدرضا نجفی منش، رئیس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو ضمن بیان این مطلب که قیمت گذاری دستوری اقدامی است که فقط در کشور ما اتفاق می افتد و در هیچ جای دنیا سابقه ندارد گفت: قیمت گذاری دستوری تنها به زیان صنایع تمام می شود و هیچ تاثیر مثبتی ندارد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0