عضو تشخیص مصلحت نظام از غرفه شرکت ملی مس در بیستمین نمایشگاه محیط زیست بازدید کرد
عضو تشخیص مصلحت نظام از غرفه شرکت ملی مس در بیستمین نمایشگاه محیط زیست بازدید کرد
سید مصطفی میرسلیم صبح امروز سه شنبه ۳۰ آبان بعد از حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از غرفه شرکت ملی مس بازدید و در جریان اقدامات زیست محیطی این شرکت قرار گرفت.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل ازمس پرس، عضو تشخیص مصلحت نظام در این بازدید گفت: صنعت مس آینده بسیار روشنی را پیش رو دارد.
میرسلیم در ادامه با تاکید بر ضرورت تسلط بر فن آوری روز دنیا، افزود: باید برنامهریزی های لازم و پوشش جدی صورت گیرد که متناسب با جایگاه کشورمان این صنعت را رشد دهیم.
_x000D_
عضو تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برنامهریزیها و اقداماتی که تاکنون برای رشد صنعت ملی مس صورت گرفته است، اظهار کرد: با استفاده از تجربه ۵۰ سالهای که در صنعت مس بدست آوردهایم و معادن بسیار قوی و همچنین با استفاده از جوانان تحصیلکرده در رشته معدن میتوانیم کاملا بر فن آوری هایی که پیرامون این صنعت وجود دارد مسلط شده و با افزایش ظرفیت تولید به ۱ میلیون تن حرف اول را در این صنعت بزنیم.
_x000D_
میرسلیم در این بازدید از نزدیک در جریان اقدامات زیست محیطی شرکت ملی مس از جمله احداث کارخانه اسید سولفوریک و فعالیت آن به عنوان کارخانه سبز، طرح جامع آب به منظور افزایش بهره وری و همچنین سایر طرح های محیط زیستی که ازسوی شرکت مس اجرا شده است، قرار گرفت.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0