تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:50
کد خبر : 32107
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عضو تشخیص مصلحت نظام از غرفه شرکت ملی مس در بیستمین نمایشگاه محیط زیست بازدید کرد بسته هستند

عضو تشخیص مصلحت نظام از غرفه شرکت ملی مس در بیستمین نمایشگاه محیط زیست بازدید کرد

عضو تشخیص مصلحت نظام از غرفه شرکت ملی مس در بیستمین نمایشگاه محیط زیست بازدید کرد

عضو تشخیص مصلحت نظام از غرفه شرکت ملی مس در بیستمین نمایشگاه محیط زیست بازدید کرد

سید مصطفی میرسلیم صبح امروز سه شنبه ۳۰ آبان بعد از حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از غرفه شرکت ملی مس بازدید و در جریان اقدامات زیست محیطی این شرکت قرار گرفت.

_x000D_

به گزارش بورس و بانک و به نقل ازمس پرس، عضو تشخیص مصلحت نظام در این بازدید گفت: صنعت مس آینده بسیار روشنی را پیش رو دارد.
میرسلیم در ادامه با تاکید بر ضرورت تسلط بر فن آوری روز دنیا، افزود: باید برنامه‌ریزی های لازم و پوشش جدی صورت گیرد که متناسب با جایگاه کشورمان این صنعت را رشد دهیم.

_x000D_

عضو تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتی که تاکنون برای رشد صنعت ملی مس صورت گرفته است، اظهار کرد: با استفاده از تجربه ۵۰ ساله‌ای که در صنعت مس بدست آورده‌ایم و معادن بسیار قوی و همچنین با استفاده از جوانان تحصیلکرده در رشته معدن می‌توانیم کاملا بر فن آوری هایی که پیرامون این صنعت وجود دارد مسلط شده و با افزایش ظرفیت تولید به ۱ میلیون تن حرف اول را در این صنعت بزنیم.

_x000D_

میرسلیم در این بازدید از نزدیک در جریان اقدامات زیست محیطی شرکت ملی مس از جمله احداث کارخانه اسید سولفوریک و فعالیت آن به عنوان کارخانه سبز، طرح جامع آب به منظور افزایش بهره وری و همچنین سایر طرح های محیط زیستی که ازسوی شرکت مس اجرا شده است، قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.