تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:23
کد خبر : 15360
چاپ خبر دیدگاهها برای شعب بانکی در مناطق قرمز حداکثر با نیمی از کارکنان فعالیت کنند بسته هستند
شعب بانکی در مناطق قرمز حداکثر با نیمی از کارکنان فعالیت کنند

شعب بانکی در مناطق قرمز حداکثر با نیمی از کارکنان فعالیت کنند
شورای پول و اعتبار در جلسه عصر امروز خود به منظور حفظ سلامت کارکنان نظام بانکی و تداوم خدمترسانی به عموم مردم مقرر کرد، شعب بانکها و موسسات اعتباری در مناطق قرمز، حداکثر با یک دوم نیروی انسانی شاغل در آن شعب و با رویکرد تداوم خدمت به شهروندان به فعالیت خود ادامه دهند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0