تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:24
کد خبر : 15939
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شرکت مس با مدیریت دکتر سعدمحمدی پروژه‌های ماندگاری در منطقه اجرا کرده است بسته هستند

شرکت مس با مدیریت دکتر سعدمحمدی پروژه‌های ماندگاری در منطقه اجرا کرده است

شرکت مس با مدیریت دکتر سعدمحمدی پروژه‌های ماندگاری در منطقه اجرا کرده است

شرکت مس با مدیریت دکتر سعدمحمدی پروژه‌های ماندگاری در منطقه اجرا کرده است

376محمدباقر خانی فرماندار شهرستان ورزقان بیان کرد: جناب آقای دکتر سعدمحمدی مدیرعامل محترم شرکت مس و مدیر محترم مجتمع مس سونگون باب جدیدی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه را با اجرای پروژه‌های ماندگار در پیش‌گرفته‌اند که تأمین مالی بزرگراه خواجه-ورزقان، سه‌راهی آقا بابا فرامرزی در ۵ قطعه، از مهم‌ترین این اقدامات به شمار می‌رود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.