شرکت فولاد خوزستان صادرکننده نمونه کشور شد
شرکت فولاد خوزستان صادرکننده نمونه کشور شد
شرکت فولاد خوزستان در بیست و ششمین مراسم روز ملی صادرات با موضوع «صادرات غیر نفتی، محور توسعه» به عنوان صادرکننده نمونه کشور انتخاب شد.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان ؛ بیست و ششمین مراسم روز ملی صادرات با موضوع «صادرات غیر نفتی، محور توسعه» ۳۰ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور سید ابراهیم رییسی رییسجمهور، رضا فاطمیامین وزیر صمت، محسن رضایی معاون اقتصادی رییسجمهور و فعالان حوزه صادرات در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.
_x000D_
به گزارش ایسنا به نقل از شرکت فولاد خوزستان، در این مراسم که با حضور ۵۷ شرکت صادر کننده برتر انجام شد، شرکت فولاد خوزستان در جایگاه صادر کننده نمونه کشور مورد تقدیر قرار گرفت. لوح تقدیر و تندیس صادرکننده نمونه از سوی رییسجمهور به امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان اهدا شد.
_x000D_
در روند انتخاب صادرکننده نمونه ۱۴۰۱، شاخصهای مختلفی از جمله: سنجش تولید و سرمایهگذاری مشترک با طرفهای خارجی، عمق دانشبنیانی، فعالیت در مناطق محروم و کم برخوردار، میزان اشتغالزایی، میزان نفوذ در شبکه مصرف بازارهای هدف، سطح پیچیدگی محصول و ارزش افزوده، عضویت در تشکلهای تخصصی صادراتی، ثبت نشان بینالمللی و استفاده از نیروی انسانی – مصالح و تجهیزات داخلی در طرحهای خارج از کشور، در نظر گرفته شده بود.
_x000D_
گفتنی است شرکت فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۰ با صادرات دو میلیون تُن فولاد به ۲۱ کشور، یک میلیارد و چهارصد میلیون دلار معادل ۳ درصد کل ارزآوری کشور را به خود اختصاص داد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0