تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:26
کد خبر : 18080
چاپ خبر دیدگاهها برای سعدمحمدی: تعامل بسیار مثبتی میان وزارت صمت و بورس کالا برقرار است بسته هستند
سعدمحمدی: تعامل بسیار مثبتی میان وزارت صمت و بورس کالا برقرار است

سعدمحمدی: تعامل بسیار مثبتی میان وزارت صمت و بورس کالا برقرار است
اردشیر سعدمحمدی معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت امروز در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص بورس کالای ایران گفت: خوشبختانه تعامل بسیار مثبتی با بورس کالا برقرار است و اقداماتی هماهنگ با بورس کالا در دست اجراست؛ همچنین می توانیم از بازار اوراق این بورس و روشهای نوین مالی برای تامین مالی پروژههای صنعتی استفاده کنیم و در مجموع شرایط مطلوب ارزیابی می شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0