سرپرست جدید مجتمع مس شهربابک منصوب شد
سرپرست جدید مجتمع مس شهربابک منصوب شد
با حکم دکتر «علی رستمی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، «حسین محمودی میمند» به عنوان سرپرست جدید مجتمع مس شهر بابک منصوب شد.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ؛ در متن این حکم آمده است:
«با عنایت به تجربیات و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مجتمع مس شهربابک منصوب می گردید. انتظار میرود با برنامهریزی دقیق و بهینه و هماهنگی با معاونین ستاد و بهره گیری از توانمندی مدیران و کارکنان سازمان جهت تحقق اهداف شرکت کوشا باشید.»
_x000D_
بر اساس این گزارش، همچنین در این جلسه از خدمات ارزنده حسین ابراهیمی نسب مدیر اسبق مجتمع مس شهر بابک قدردانی و تشکر شد.
_x000D_
شایان ذکر است در این جلسه آقایان «حسین احمدی» عضو هیات مدیره و مدیر مجتمع مس سرچشمه، «مهدی اهرابی» عضو هیأت مدیره و معاون هماهنگی، «محراب احمدیان» معاون توسعه سرمایه انسانی و سیستمهای اطلاعاتی، «بهروز رحمتی» معاون توسعه و اکتشافات، «محمد جواد خلیلی» مشاور مدیر عامل و مدیر گروه روابط عمومی و امور بین الملل، «سعد عبدی» مدیر امور برنامهریزی و نظارت شرکت مس و جمعی از مدیران ستاد و مجتمع مس شهربابک نیز حضور داشتند.
_x000D_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0