تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:54
کد خبر : 33833
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سازمان امور مالیاتی دستگاه برتر در توسعه اقتصاد غیرنفتی شد بسته هستند

سازمان امور مالیاتی دستگاه برتر در توسعه اقتصاد غیرنفتی شد

سازمان امور مالیاتی دستگاه برتر در توسعه اقتصاد غیرنفتی شد

سازمان امور مالیاتی دستگاه برتر در توسعه اقتصاد غیرنفتی شد

سازمان امور مالیاتی کشور برای دومین سال متوالی در دولت سیزدهم حائز رتبه برتر ارزیابی عملکرد در هجدهمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ شد و لوح و تندیس دستگاه برتر در گروه اقتصادی و مالی را از دستان رئیس جمهور دریافت کرد.

_x000D_

به گزارش جهان معدن و به نقل ازرسانه مالیاتی ایران، آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره شهید رجایی، روز شنبه ۴ شهریور با هدف گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم با حضور رئیس جمهور، اعضای دولت، استانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجلاس سران برگزار و از دستگاه های برتر این جشنواره تجلیل شد.

_x000D_

طبق این گزارش، سازمان امور مالیاتی کشور برای دومین سال متوالی، حائز رتبه برتر ارزیابی عملکرد در هجدهمین جشنواره شهید رجایی شد و رئیس جمهور با اهداء لوح از دکتر سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل، مدیران و کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور تجلیل کرد.

_x000D_

در این جشنواره، سازمان امور مالیاتی کشور در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی از بین وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، دستگاه‌های اجرایی و معاونت‌های وابسته به رئیس جمهور حائز رتبه برتر شد

_x000D_

همچنین سازمان امور مالیاتی کشور لوح و تندیس دستگاه برتر ارزیابی عملکرد در گروه اقتصادی و مالی را به پاس عملکرد ارزنده در شاخص های حرکت به سمت هوشمندسازی نظام مالیاتی، گسترش چتر مالیاتی و کاهش فرار مالیاتی کسب کرد.

_x000D_

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.