دیدار مدیرعامل شرکت ملی مس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان

به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری مسپرس، در این دیدار دکتر سیدمصطفی فیض گزارشی از آخرین تحولات شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزههای تولید، اشتغال، طرحهای توسعهای و مسئولیتهای اجتماعی ارائه کرد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین در این دیدار درباره مسائل و مشکلات روز صنعت مس و همچنین موانع پیش پای تولید در کشور، مواردی را مطرح کرد.
حجتالاسلاموالمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه کرمان نیز در جریان این دیدار ضمن آرزوی توفیق برای همه تلاشگران عرصه تولید، ابراز امیدواری کرد که شرکت ملی صنایع مس ایران در دوره مدیریت جدید به همه اهداف و برنامههای خود دست یابد.
گفتنی است، حسین ثقفی دستیار ویژه مدیرعامل، اصغر صالحی مدیر مجتمع مس سرچشمه، حسین محمودی مدیر مجتمع مس شهربابک و منصور خانی مدیر مجتمع مس درهآلو، دکتر فیض را در این دیدار همراهی کردند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0