تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:08
کد خبر : 2566
چاپ خبر دیدگاهها برای دکترصحرائی اعلام کرد: برنامههای توسعهای بازار در دوازدهمین سالروز تاسیس بورس تهران بسته هستند
دکترصحرائی اعلام کرد: برنامههای توسعهای بازار در دوازدهمین سالروز تاسیس بورس تهران
دکترصحرائی اعلام کرد: برنامههای توسعهای بازار در دوازدهمین سالروز تاسیس بورس تهران
دکتر علی صحرائی در آستانه دوازدهمین سالروز تاسیس بورس اوراق بهادار تهران برنامههای توسعهای بازار را اعلام کرد.
به گزارش بورس و بانک به نقل از روابط عمومی بورس اوراق بهادار، دکتر علی صحرائی مدیر عامل بورس تهران در پیامی دوازدهمین سالروز تاسیس بورس را تبریک گفت و تاکید کرد: براساس برنامه مصوب هیات مدیره تلاش میشود با بسترسازی و تجهیز سرمایههای خرد و کلان، منابع را به سمت بنگاههای اقتصادی بخش خصوصی و دولت سوق داده تا ضمن بهرهبرداری از ویژگی سپر تورمی ابزارهای مالی، زمینه رشد و توسعه اقتصادی کشور بیش از پیش فراهم شود.
_x000D_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0