تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:32
کد خبر : 22455
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دبیرستان ایرانسل در گلستان افتتاح شد بسته هستند

دبیرستان ایرانسل در گلستان افتتاح شد

دبیرستان ایرانسل در گلستان افتتاح شد

دبیرستان ایرانسل در گلستان افتتاح شد

مراسم افتتاح دبیرستان پسرانۀ ایرانسل در شهر سیل‌زدۀ سیمین‌شهر گمیشان در استان گلستان، صبح روز چهارشنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۰، با حضور استاندار گلستان، نماینده مردم غرب استان در مجلس، امام جمعه سیمین‌شهر، فرماندار گمیشان، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز، مدیر کل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات و مدیرکل زیرساخت استان گلستان، سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر سیمین‌شهر، مدیرعامل ایرانسل، اصحاب رسانه و نیز تعدادی از معلمان و دانش‌آموزان، در فضای باز این دبیرستان برگزار شد.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی ایرانسل ؛ پس از مدارس ساخته شده در لرستان و خوزستان، گلستان سومین استانی است که در پی ویرانی‌های ناشی از سیل ۱۳۹۸، ایرانسل در آن اقدام به مدرسه‌سازی کرده است.
دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، در مراسم افتتاح این مدرسه تأکید کرد: توسعه، به نیرو نیاز دارد و دانش‌آموزانِ امروزِ این مدارس، پیش‌برندگان توسعۀ فردای این کشورند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.