حضور همراه اول با شعار لمس جهان دیجیتال در نمایشگاه شهر هوشمند
حضور همراه اول با شعار لمس جهان دیجیتال در نمایشگاه شهر هوشمند
همراه اول بههمراه شرکتهای زیرمجموعه خود با محوریت هوشمندسازی و شعار لمس جهان دیجیتال در سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران حضور مییابد.
_x000D_
به گزارش بورس وبانک وبه نقل ازروابط عمومی اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران؛ سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران (Smart City Expo 2022) با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت کشور، همزمان با نمایشگاه «شهر نوآور» که مربوط به شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور است از ۱۲ تا ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در مصلی امام خمینی(ره) با حضور همراه اول برگزار می شود.
_x000D_
_x000D_
شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور در فضایی به وسعت ۲۰۰ مترمربع در این رویداد کسبوکاری با محوریت ارائه «راهکارهای زیرساختی فناوری اطلاعات و مخابرات»، «حوزه های مربوط به شهر هوشمند مانند اپراتور انرژی»، «شبکه توزیع کالا» و «سلامت هوشمند» حضور می یابد.
_x000D_
_x000D_
همچنین آکادمی همراه با «مدرسه اینترنت اشیاء» و مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با «پلتفرم اختصاصی IOT» در این رویداد که میزبان ۲۵۰ سازمان و شرکت دانش بنیان از سراسر کشور است، حاضر می شوند.
_x000D_
_x000D_
گفتنی است در روزهای برگزاری این نمایشگاه، سخنرانی های علمی و تخصصی و کارگاه های آموزشی در زمینه معرفی و تشریح ابعاد مختلف هوشمندسازی و ویژگی های شهرهای هوشمند با حضور استادان و صاحب نظران داخلی و خارجی نیز برگزار می شود.
_x000D_
_x000D_
علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه، می توانند در روزهای مذکور از ساعت ۹ تا ۱۷ به نمایشگاه شهر هوشمند آمده و از نزدیک با تجربیات و دستاوردهای همراه اول در این حوزه آشنا شوند.
_x000D_
_x000D_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0