حضور شرکت دخانیات ایران در همایش کشوری پدافند غیر عامل و رسانه پایدار
حضور شرکت دخانیات ایران در همایش کشوری پدافند غیر عامل و رسانه پایدار
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران ؛ همایش پدافند غیر عامل و رسانه پایدار دوشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۰ ، با حضور دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل و حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی و برخی از مسئولین کشوری ،لشگری و مدیران روابط عمومی سازمان ها و اصحاب رسانه و مطبوعات در تالار وحدت تهران برگزار و از سند راهبردی پدافند رسانه ای کشور رونمایی شد.
_x000D_
گفتنی است حضور در این همایش به دعوت کمیته پدافند غیر عامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و مدیران روابط عمومی های شرکت دخانیات ایران، شرکت فولاد مبارکه، شرکت ملی صنایع مس و شرکت آلمینیوم ایران نیز به نمایندگی از شرکت های تولیدی کشور در این همایش دعوت بودند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0