تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:09
کد خبر : 3738
چاپ خبر دیدگاهها برای جریمه برای مدیرانی که اطلاعات مالی خود را به سازمان بورس ندهند بسته هستند
جریمه برای مدیرانی که اطلاعات مالی خود را به سازمان بورس ندهند

جریمه برای مدیرانی که اطلاعات مالی خود را به سازمان بورس ندهند
نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مدیران اطلاعات مالی خود را به سازمان بورس و اوراق بهادار ارائه ندهند، به جرایم نقدی محکوم میشوند و باید اطلاعات مالی شرکتها شفافسازی شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0