تقدیر معاون استاندار و فرماندار تهران از شرکت پیدو

معاون استاندار و فرماندار تهران طی تقدیرنامه ای خطاب به شرکت تجارت الکترونیک آیریک پارسیان (پیدو)، از مدیریت و تلاش های بی وقفه این شرکت در تامین، ذخیره سازی و توزیع سوخت مورد نیاز پایتخت در طول جنگ دوازده روزه قدردانی کرد.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان ؛ در بخشی از این تقدیرنامه آمده است:
حضورمستمر و مسئولانه شما در هدایت و نظارت برتمامی فرآیندهای پخش سوخت، نمادی بارز از صلابت، وفاداری و ایثار در مسیر خدمت به میهن عزیزمان به شمار می آید.
گفتنی است شرکت تجارت الکترونیک آیریک پارسیان ( پیدو ) در سال های اخیر توانسته است خدمات ارزنده ای را در زمینه ذخیره سازی و توزیع سوخت و فرآورده های نفتی، تجهیزات جایگاهی و همچنین خدمات پرداخت الکترونیک در پایتخت و کلان شهرها ارائه نماید.
گفتنی است شرکت تجارت الکترونیک آیریک پارسیان ( پیدو ) در سال های اخیر توانسته است خدمات ارزنده ای را در زمینه ذخیره سازی و توزیع سوخت و فرآورده های نفتی، تجهیزات جایگاهی و همچنین خدمات پرداخت الکترونیک در پایتخت و کلان شهرها ارائه نماید.

برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0