تقدیر مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران
تقدیر مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از فرمانده ستاد مقابله با کرونا درکلانشهر تهران در راستای تلاشهای انجام شده جهت مدیریت و کنترل بیماری کرونا در تهران تقدیر و تشکر کرد.
_x000D_
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت، محمد مهدی ناصحی در لوح سپاس علی رضا زالی نوشت: «شایسته است به ضرورت ادای احترام، با تقدیم این لوح تقدیر از مساعی و کوششهای ارزشمند جناب عالی که در کمال صداقت و درست کاری در راستای مدیریت و کنترل بیماری کرونا در کلانشهر تهران داشتهاید وهمچنین با توجه به اینکه در جهت تحقق اهداف سازمان بیمه سلامت خالصانه ازهیچ کوششی دریغ نورزیدید، تقدیر و تشکر نمایم.
_x000D_
امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی در راستای اهداف متعالی با عزم ملی و مدیریت جهادی، خدمات شایستهتری در حوزه بیمه سلامت به ملت عزیز ایران ارائه نماییم. فردایی روشن و پر از موفقیت و سربلندی برایتان آرزومندم.»
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0