تقدیر استاندار مازندران و نمایندۀ ساری از ایرانسل
تقدیر استاندار مازندران و نمایندۀ ساری از ایرانسل
استاندار مازندران و نمایندۀ مردم ساری در مجلس، با حضور در ساختمان مرکزی ایرانسل، با اهدای دو لوح سپاس جداگانه، از مدیرعامل ایرانسل برای توسعۀ زیرساختهای ارتباطی این استان تقدیر کردند.
به گزارش برس و بانک و به قنل از روابط عمومی ایرانسل ؛ این نشست دوشنبه ۱۶ خرداد، با حضور دکتر سیدمحمود حسینیپور نوری استاندار مازندران، دکتر علی بابایی کارنامی نمایندۀ مردم ساری و میاندورود و دکتر بیژن عباسیآرند مدیرعامل ایرانسل برگزار شد.
مدیرعامل ایرانسل: ایرانسل در مازندران، رتبۀ نخست سهم بازار است، یکی از بهترین زیرساختهای ارتباطی را توسعه داده و علاوه بر پوشش ۱۰۰ درصدی نقاط شهری، در نقاط روستایی نیز بر اساس طرح USO، بخش اعظم تکالیف را انجام داده است.
استاندار مازندران: اقبال به خدمات ایرانسل در مازندران، در مقایسه با سایر اپراتورها فراگیرتر است و تقریباً همۀ مردم، حداقل یک سیمکارت ایرانسل دارند.
نمایندۀ مردم ساری و میاندورود: از توسعۀ هر چه بیشتر خدمات زیرساختی فناوریاطلاعات و ارتباطات توسط ایرانسل در شهر ساری استقبال و برای همکاری در توسعۀ ۵G، اعلام آمادگی میکنیم.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0