تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:29
کد خبر : 19917
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بورس تهران برای دو سال دیگر به عضویت هیات مدیره فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی برگزیده شد بسته هستند

بورس تهران برای دو سال دیگر به عضویت هیات مدیره فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی برگزیده شد

بورس تهران برای دو سال دیگر به عضویت هیات مدیره فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی برگزیده شد

بورس تهران برای دو سال دیگر به عضویت هیات مدیره فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی برگزیده شد

سی و دومین نشست مجمع عمومی فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی به صورت مجازی انجام شد.

_x000D_

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران، سه شنبه مورخ ۱ تیر۱۴۰۰، سی و دومین مجمع عمومی فیاس به دلیل محدودیت های بوجود آمده براثر شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزارشد.

_x000D_

در این نشست، صورت های مالی سال ۲۰۲۰ مورد تایید قرار گرفت و عملکرد یکساله دبیرخانه و کمیته ها بررسی شد، همچنین برنامه پیش بینی شده سال ۲۰۲۱ مورد ارزیابی اعضا قرار گرفت.

_x000D_

در پایان، رای گیری برای یک دوره دو ساله هیات مدیره انجام شد که اعضا هیات مدیره به شرح زیر انتخاب شدند:

_x000D_

بورس های مصر، قزاقستان، آتن، سیدنی، امان، مسقط، تهران، ارمنستان، عراق به عنوان اعضای اصلی، سپرده گذاری مصر و بانک توسعه و بازسازی اروپا به عنوان اعضای وابسته برگزیده شدند که از میان اعضای اصلی، بورس مصر به عنوان رییس هیات مدیره و بورس قزاقستان به عنوان نایب رییس هیات مدیره فیاس و همچنین از میان اعضای هیات مدیره، بورس آتن و بورس سیدنی به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس کمیته کاری فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی انتخاب شدند.

_x000D_

ضمنا فرابورس ایران،‌ بورس های قبرس، تاشکند و فلسطین به همراه سپرده گذاری ارمنستان به عنوان اعضای کمیته حسابرسی فیاس برای دو سال برگزیده شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.