تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:26
کد خبر : 17987
چاپ خبر دیدگاهها برای بهره برداری از خط جدید اکسیژن و کوره ذوب ۲۰ تنی در شرکت آریان فولاد بسته هستند
بهره برداری از خط جدید اکسیژن و کوره ذوب ۲۰ تنی در شرکت آریان فولاد

بهره برداری از خط جدید اکسیژن و کوره ذوب ۲۰ تنی در شرکت آریان فولاد
خط جدید اکسیژن و کوره ذوب ۲۰ تنی شرکت آریانفولاد با سرمایهگذاری بیش از ۲۹ میلیون دلار و ۳۵ میلیارد تومان از محل منابع داخلی این شرکت با حضور مهندس رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، مهندس وجیهه اله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو و اعضای کمیسیون صنایع مجلس ظهر امروز به بهرهبرداری رسید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0