بسته تخفیفی ایرانسل برای اعیاد شعبانیه اعلام شد
بسته تخفیفی ایرانسل برای اعیاد شعبانیه اعلام شد
ایرانسل، بسته تخفیفی خود به مناسبت اعیاد شعبانیه را اعلام کرد. این بسته، شامل پنج ساعت مکالمه ایرانسلی با تخفیف ویژه است.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل ازروابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، حضرت امام سجاد (ع) و نیمه شعبان، سالروز میلاد حضرت مهدی (عج)، بسته مکالمه ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.
_x000D_
همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل میتوانند یک بسته مکالمه درون شبکه، شامل پنج ساعت مکالمه ایرانسلی را تنها با پرداخت ۵۰۰۰ تومان دریافت کنند.
_x000D_
این بسته تخفیفی، از روز ۵ اسفند ۱۴۰۱ تا روز ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعالسازی، تا پایان روز ۱۷ اسفند خواهد بود. فعالسازی این بسته تخفیفی، با شمارهگیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکانپذیر است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0