تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:56
کد خبر : 34770
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم معارفه قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران و دو انتصاب دیگر بسته هستند

برگزاری مراسم معارفه قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران و دو انتصاب دیگر

برگزاری مراسم معارفه قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران و دو انتصاب دیگر

برگزاری مراسم معارفه قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران و دو انتصاب دیگر

مراسم معارفه نصرت اله شهبازی سرپرست قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران،حسین بهاری عضو هیات عامل و معاون حقوقی و وصول مطالبات و محمد نور آزادی سرپرست معاونت بانکداری جامع با حضور دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران، برگزار شد.

_x000D_

 

_x000D_

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،دکتر ابوالفضل نجارزاده در این مراسم که اعضای هیات مدیره و هیات عامل نیز حضور داشتند با تقدیر از عملکرد کاووس ایرج پور معاون سابق حقوقی و وصول مطالبات و محمد رضا محمود پناه معاون سابق بانکداری جامع بر توانمندی های نصرت اله شهبازی،حسین بهاری و محمد نور آزادی در سمت های جدید برای تحقق اهداف عالیه بانک تاکید کرد.

_x000D_

دکتر نجار زاده  با اشاره به ضرورت سرعت گرفتن واگذاری ها گفت:بانک ملی ایران در امر واگذاری شرکت ها مصمم است  و مشکلات و موانع مربوط به واگذاری شرکت ها باید هر چه زودتر مرتفع شوند.

_x000D_

وی افزود:شرایط واگذاری ها باید به گونه ای تعیین شود که علاوه بر ایجاد انگیزه در مشتریان،فضای رقابتی را نیز برای خرید به وجود آورد زیرا با ایجاد نگاه متفاوت در بخش فروش و سرمایه گذاری، می توان شاهد تحول در واگذاری بود.

_x000D_

 

_x000D_

وی با تشریح برنامه های آتی بانک ملی ایران در حوزه فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات گفت: همگام و همسو شدن با  صنعت بانکداری یک ضرورت است و باید یک تفاوت و تحول ملموس را در این بخش رقم بزنیم و به نظرم با برنامه های جدیدی که در حوزه فناوری اطلاعات و با تکیه بر تلاش و دانش همکاران جوان شرکت داده ورزی سداد تهیه و تدوین شده است عبور از برخی مشکلات را سهل خواهد کرد.

_x000D_

نجارزاده در پایان سخنان خود بر  ضرورت و تقویت رویکرد انضباط مالی در بانک با وجود تکالیف سنگینی که بر عهده بانک ملی ایران گذاشته شده است ؛ تاکید کرد. 

_x000D_

 عباس شفیعی رئیس هیات مدیره نیز در این مراسم ضمن تبریک انتصابات جدید و تقدیر از عملکرد مدیران قبلی  به برخی از اقدامات مهم بانک در روزهای گذشته اشاره کرد و در خصوص روند انتقال موسسه نور به  این بانک گفت :روند انتقال موسسه نور به بانک ملی ایران از نظر نرم افزاری،شناسایی اموال و ارزش گذاری آنها به خوبی در حال پیگیری و  انجام است و در خصوص  وضعیت انتقال و شرایط کارکنان موسسه نور به این بانک نیز هماهنگی های لازم  با سازمان  امور استخدامی کشور صورت گرفته و پیگیری های لازم در حال انجام است.

_x000D_

اعضای هیات مدیره و هیات عامل نیز در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد ایرج کاووس پور و محمد رضا محمود پناه،بر توانمندی ها و تخصص و تجربه نصرت اله شهبازی، حسین بهاری و محمد نور آزادی در سمت های جدید تاکید کردند.

_x000D_

 نصرت اله شهبازی قائم مقام بانک ملی ایران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از حسن اعتماد مدیر عامل و اعضای هیات مدیره گفت:در شرایط فعلی برای تحقق برنامه های بانک ملی ایران نیاز است تا همه ارکان بانک با یکدلی و دغدغه مندی در جهت هدف های تعیین شده، بکوشند.

_x000D_

وی با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی کشور، گفت:بانک ملی ایران باید در چنین شرایطی با فهم مشترک و همدلی هیات مدیره ، هیات عامل و همراهی دلسوزانه همه کارکنان، نقش تاریخی خود را برای عبور کشور از مشکلات انجام دهد.

_x000D_

در پایان حسین بهاری عضو هیات عامل و معاون حقوقی و وصول مطالبات و محمد نور آزادی سرپرست معاونت بانکداری جامع نیز در این مراسم بر عزم خود برای تحقق برنامه های بانک در بخش های مربوطه تاکید کردند.

_x000D_

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.