تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:29
کد خبر : 20472
چاپ خبر دیدگاهها برای برگزاری مراسم اولین دوره اعطای نشان ملی بهرهوری ایران بسته هستند
برگزاری مراسم اولین دوره اعطای نشان ملی بهرهوری ایران
برگزاری مراسم اولین دوره اعطای نشان ملی بهرهوری ایران
مراسم نخستین دوره اعطای نشان ملی بهره وری ایران، دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ با حضور «جمشید انصاری» معاون رییس جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و «فاطمه پهلوانی» رییس سازمان ملی بهرهوری ایران برگزار شد.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی سازمان امور اداری و استخدامی ؛ فاطمه پهلوانی در مراسم اولین دوره اعطای نشان ملی بهرهوری ایران گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران در اول شهریور ۱۳۹۴ این سازمان موظف به اجرا و طراحی جایزه ملی بهرهوری شد. وی با اشاره به نقش نظارتی سازمان بهره وری ایران گفت: با توجه به بلوغ فعالیتهایی که در سالهای اخیر در زمینه بهرهوری دنبال شد باید به نحوه تعامل همه ذینفعان توجه شود.
_x000D_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0