تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:30
کد خبر : 20699
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه و شهربابک بسته هستند

برگزاری جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه و شهربابک

برگزاری جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه و شهربابک

برگزاری جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه و شهربابک

جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه و شهربابک با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.

_x000D_

به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی  شرکت مس ؛ جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه و مجتمع مس شهربابک با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت مس، محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس و جمعی از معاونان و مدیران حوزه تولید  و مجریان طرح‌های توسعه با هدف بررسی کارنامه تولیدی و توسعه‌ای طی چهارماهه نخست سال جاری در محل مجتمع مس سرچشمه و شهربابک برگزار شد.

_x000D_

بر اساس این گزارش، همچنین در ادامه این جلسه، روند پیشرفت طرح‌های توسعه دو مجتمع مورد بررسی قرار گرفت.

_x000D_

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.