تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1403 - 18:30
کد خبر : 20699
چاپ خبر دیدگاهها برای برگزاری جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه و شهربابک بسته هستند
برگزاری جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه و شهربابک
برگزاری جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه و شهربابک
جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه و شهربابک با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی شرکت مس ؛ جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه و مجتمع مس شهربابک با حضور دکتر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت مس، محراب احمدیان معاون توسعه سرمایه انسانی و محمدجواد خلیلی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس و جمعی از معاونان و مدیران حوزه تولید و مجریان طرحهای توسعه با هدف بررسی کارنامه تولیدی و توسعهای طی چهارماهه نخست سال جاری در محل مجتمع مس سرچشمه و شهربابک برگزار شد.
_x000D_
بر اساس این گزارش، همچنین در ادامه این جلسه، روند پیشرفت طرحهای توسعه دو مجتمع مورد بررسی قرار گرفت.
_x000D_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0