برگزاری اولین نمایشگاه بینالمللی صادرات به پاکستان
برگزاری اولین نمایشگاه بینالمللی صادرات به پاکستان
اولین نمایشگاه بینالمللی صادرات به پاکستان، با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران در منطقه آزاد چابهار افتتاح شد.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از مسپرس، در جریان برگزاری این نمایشگاه و در راستای توسعه تجارت و آشنایی تجار از فرصتهای تجاری پاکستان، برگزاری پنل و کنفرانس، نشستهای B2B و…. برنامهریزی شده است.
_x000D_
با توجه به اینکه پاکستان، یکی از شرکای تجاری مهم ایران است و در حال حاضر حجم تجارت بین این کشور قریب به ۲.۵ میلیارد دلار است و طبق سند راهبردی توسعه روابط تجاری بین دو کشور در افق پنج ساله برای حجم تجارت ۵ میلیارد دلار برنامهریزی شده است.
_x000D_
این نمایشگاه، با حضور ۱۰۰ شرکت برتر و متقاضی تجارت با پاکستان در تاریخ ۲۶ الی ۲۹ دی ماه، طی ساعات ۱۶ ال ،۱۹، با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و برخی دیگر از مدیران ارشد اقتصادی، صنعتی و بازرگانی کشور، دایر خواهد بود.
_x000D_
_x000D_
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0