با حکم وزیر اقتصاد و برای دوره 4ساله؛ مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی شد
با حکم وزیر اقتصاد و برای دوره ۴ساله؛ مهدی قمصریان مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی شد
وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی مهدی قمصریان را برای مدت ۴ سال به عنوان مدیر صندوق تامین خسارت های بدنی منصوب کرد.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)؛ در متن حکم سیداحسان خاندوزی خطاب به مهدی قمصریان؛ الکترونیکی شدن فرآیند امور صندوق و کاهش مراجعه حضوری ذینفعان، پیاده سازی سیستم یکپارچه و جامع و ارائه خدمات سهل و سریع به آسیب دیدگان حوادث رانندگی، مدیریت بهینه منابع مالی، شفافیت در عملکرد اجرایی و برنامه ریزی به منظور تسریع در وصول مطالبات از اولویت برنامه های صندوق به عنوان اولویت مورد تاکید قرار گرفته است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در این حکم همچنین بر استفاده بهینه از منابع تبصره ۵ ماده ۲۴ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه در جهت ترغیب مردم به خرید بیمه نامه شخص ثالث و جهت گیری مناسب آموزش برای کاهش خسارت در مناطق و استان های پرخطر تاکید کرده است.
لازم به ذکر است قمصریان از ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری سرپرست صندوق تامین خسارت های بدنی بوده است و با عنایت به مصوبه مورخ ۹ مرداد ۱۴۰۱ مجمع عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، وزیر امور اقتصادی و دارایی وی را به مدیریت این صندوق منصوب کرد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0