بانک رفاه کارگران به عنوان سازمان پاسخگو و مسئولیتپذیر در حوزه سلامت کشور معرفی شد
بانک رفاه کارگران به عنوان سازمان پاسخگو و مسئولیتپذیر در حوزه سلامت کشور معرفی شد
بانک رفاه کارگران در چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامتمحور به عنوان یکی از سازمانهای پاسخگو و مسئولیتپذیر در حوزه سلامت کشور معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ؛ در چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامتمحور که با رویکرد “ارتقای سلامت صنایع تولیدی و خدماتی” و با هدف “ارتقای سطح بهداشت و سلامت در تولیدات و خدمات صنایع سلامتمحور کشور”، “توسعه فرهنگ مسئولیتپذیری سازمانی در امر سلامت” و “پاسخگویی فرآیندی تولیدکنندگان در خصوص محصولات و خدمات سلامتمحور” برگزار شد، بانک رفاه کارگران به واسطه حمایتهای گسترده و ارائه خدمات فراوان در حوزه سلامت، به عنوان یکی از سازمانهای پاسخگو و مسئولیتپذیر در حوزه سلامت کشور معرفی و با اهدای لوح، مورد قدردانی قرار گرفت.
رئیس اداره بانکداری اختصاصی بانک رفاه کارگران طی سخنانی در این جشنواره، بانک رفاه را به عنوان بانکی سلامتمحور توصیف کرد و گفت: در سالهای اخیر و در شرایط ویژه ناشی از شیوع ویروس کرونا، بانک رفاه حمایتهای گستردهای از حوزه سلامت کشور داشته است و با افتخار به فعالان این حوزه خدمترسانی کرده و میکند.
وی از تکریم مشتری و اربابرجوع به عنوان یکی از نقاط قوت بانک رفاه کارگران نام برد و گفت: توجه به درخواستها و نیازهای مشتریان جزو رویکردهای اصلی بانک رفاه است و همواره مورد تاکید و توجه مدیران عالی بانک قرار دارد، بهگونهای که در هشت سال متوالی رتبه اول کشور در حوزه مشتریمداری را کسب کرده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0