اینترنت هدیه اساتید، معلمان، طلاب و دانشجویان همراه اولی فعال شد
اینترنت هدیه اساتید، معلمان، طلاب و دانشجویان همراه اولی فعال شد
بستههای اینترنت هدیه اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب که دارای سیمکارت همراه اول هستند، فعال شد.
_x000D_
به گزارش بورس و بانک و به نقل از ادارهکل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ؛ همراه اول به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به تمامی اساتید، معلمان، دانشجویان و طلابی که در پرتال اعلام شده توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ثبت نام کرده باشند، «بسته اینترنت» هدیه می دهد.
_x000D_
بسته های شش ماهه ۶۰ گیگابایت ویژه اساتید حوزه و دانشگاه، ۴۰ گیگابایت ویژه معلمان و ۳۰ گیگابایت ویژه دانشجویان و طلاب مطابق لیست ارسالی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (افرادی که در سامانه ICT Gifts ثبت نام کرده اند)، فعال شده است.
_x000D_
بنابراین بسته های مذکور برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری که اطلاعات دیتابیسی آنان به همراه اول رسیده، به صورت خودکار فعال شده است.
_x000D_
همراه اول به عنوان «لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال» و در اختیار داشتن «بالاترین رکورد سرعت اینترنت ایران»، سالهاست که با سرمایه گذاری بر روی تجهیزات و سرمایه های بومی، زمینه برقراری ارتباطات در گستره ایران عزیز را فراهم آورده است؛ از زمان شیوع ویروس کرونا نیز به سرعت پلتفرم آموزشی «شاد» که رسانه آموزشی-تعاملی ملی است را طراحی، توسعه و پیاده سازی کرد تا سیستم آموزش و پرورش دچار خدشه نشود.
_x000D_
اکنون نیز در راستای حمایت از اقشار علمی کشور و کمک به نظام آموزشی کشور، بسته های اینترنتی اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب را مطابق درخواست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فعال کرده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0